händelserik dag:-)

Först var Tintin här..superkul att träffa henne..hon myntade nya smeknamnet "lilla korven"..


Sen kom Max mormor och morfar förbi..dom var i stan och gjorde några ärenden..och kunde självklart inte låta bli att hälsa på oss..:-)

Erica och Esa kom förbi på en kvällsfika..Esa frågade om han gillade att ligga på mage..Jag sa att du kan ju testa men han hatar det..Hon lägger honom på golvet och vips vänder han sig från mage till rygg..tog typ 5 sekunder..blev helt chockad..tur att jag var där och kikade så jag inte missade det.. Provade några gånger till men han blev skit-förbannad..



hade tänkt lägga upp fler bilder men uppkopplingen är så himla seg ikväll..vill krypa i säng snart eftersom hela mammagruppen kommer hit på fika imorgon förmiddag så det är väl lika bra att vara utvilad när 9 små knattar ska träffas.. ska ge Max lite mat först..han har sovit jättebra de senaste nätterna nu..är uppe i nästan 9 timmar per natt igen så jag hoppas det fortsätter..
god natt

2009-02-17 @ 22:27:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: