Idag är ingen vanlig dag..för det är Max namnsdag..hurra hurra hurra

Lilla älsklingen har namnsdag..han fick paket av mormor,morfar och gammel-mormor och morfar igår..
Max morfar fyllde ju 60 29 Januari..så igår firade vi honom..Jättekul eftersom min bror och hans sambo som bor i Helsingborg oxå va hemma..lyckades ta ett foto på hela familjen




Vi käkade exotisk planka..riktigt gott..och Max fick oxå efterrätt..aprikospuré



Idag var vi först och kikade på Ida och Oskars hus..superfint..längtar tills man själv hamnar där..
Sen var vi och storhandlade på Citygross..nu när Toffi börjar jobba tänkte jag vara duktig och laga storkok på söndagen och göra matlådor..idag blev det lasagne..kurrar som bara den i magen..den står i köket och svalnar så det är nog dax att hugga in på den nu..ska bli riktigt gott..
hoppas ni har haft en mysig helg

2009-02-01 @ 16:04:39 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Tur att jag gick in här så jag såg att det var namnsdag idag! Vad för sorts låtsasfaster hade jag varit annars!!?? ;) Ta hand om er ses snart hoppas jag

puss och kram


URL: http://www.brunatanten.blogspot.com
Alexandra (2009-02-01 @ 23:19:37)

Halllöööö,



Sitter hos David och Alexandra och har ätit gott och myser nu i soffan. Oslo väntar i morgon. Alexandra och jag var på Bolagret en sväng, köpte lite gröna grejer...i min gröna period. Hoppas ni har det bra.

Farfar (2009-02-02 @ 22:20:58)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: