lite blandat

Var som sagt och fikade hos Ida igår..här kommer lite bilder..Liam har blivit sååååå stor..stackarn hade blivit riven på kinden på dagis



Nu vågar jag nog avsläja att Jonna ( till höger på bilden) oxå ska ha bebis:-) var på hjärtljud igår så hon var jätteglad..ska bli kul med en till liten..beräknat i Augusti

På kvällen var vi bjudna till svärfar..god mat och massa godis



Max somnade och blev ovetandes fotomodell..han är så söt lilla älsklingen



Max myser mer farfar


Tänkte bege mig ner till stan nu..lade Max på golvet medans jag fixade lite..när jag skulle ta på honom overallen hade han däckat:-) har en förmåga att somna så fort vi ska iväg:-)



nehe nu orkar jag inte vänta mer..vaknar han så lär han gott somna om i vagnen..när vi kommer hem ska vi åka till Max mormor och morfar i Lessebo..Toffi ska på födelsedags -fest så vi sover över...

hoppas ni får en mysig helg

2009-02-21 @ 11:18:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: