Myskväll

Min kära lillebror hjälpte mig med datorn..underbart med någon som kan något om datorer..
Gick en liten promenad när vi kom hem

Cai,Jonna och hennes jobbarkompis Lina var här..vi kikade melodifestivalen..och åt..och åt..och åt...2 olika sorters pajer chips och en MASSA godis..riktigt gott och trevligt..

Jonna börjar få en liten fin mage...Cai visar hur man ska puta


Kö till maten..alla var hungriga






Jag gillade verkligen Sarah Dawn Finer..älskar hennes röst..

Max somnade lagom tills det började klockan 8 och sover fortfarande.


Han har inte sovit riktigt på hela dagen....gav honom lite gröt innan..verkar som han fick magknip av det..han gapade inte riktigt lika stort som när vi gav honom äppel/päronpuré:-)


Nu ska jag gå ut med Spiken sen är blir det att slänga på sig myskläderna..

god natt

2009-02-28 @ 22:45:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: