och så var det fredag igen

veckorna bara flyger iväg..har noll koll på dagarna..
 
Idag gick vi en långpromenad med Karolina och Hugo från mamma-gruppen..superhärligt väder..äntligen är all snö borta..och så tittar man ut nu genom fönstret och vad ser man då..SNÖ:-(

Köpte min efterlängtade kesella jordgubb-lime..Erica hade det till fruktsalladen i tisdags..supergott..
Jag blev så sugen på det igårkväll så jag begav mig ut för att handla..fanns varken på Konsum centrum eller söder..
Gav surt upp och fick snällt vänta tills idag istället..

Max ÄLSKAR att blåsa bubblor..han ser å rolig ut..var tvungen att fota lite:-)





Bus med Pappa


Vaddå vara inne i tv:n



2009-02-27 @ 20:21:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Kesellan är supergod! Var på bio när du messade, men du fick ett tillbaka av mig va? Å du Glutten, jag stavar Erika med K, hihi. PUSSPUSSSSSSS.


URL: http://metrobloggen.se/ikas
Erika (2009-02-28 @ 00:13:58)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: