Röntgen med Max

Var och röntgade Max idag för det konstiga ljudet..Hade tid kl 13.10..Fick komma in vid 13.15..helt ok..
Max var skit-förbannad när vi skulle hålla fast honom..men det gick snabbt..fick gå till ett väntrum efteråt..Max var så trött att han däckade så fort jag la honom i soffan...





Sen fick vi gå vidare till röntgenläkaren för att göra en scanning av bröstet...han tyckte det var skitkul..låg och blåste bubblor hela tiden..fick gå ut i väntrummet och vänta igen..seeeeeeeeeeeegt..tog 50 minuter innan det var klart..Men max charmade hela väntrummet och personal..Var klara 14.50..kl 15 skulle vi vara i Skogslyckans församlingshem på babycafé och sjunga..När vi väl kom dit var Max superhungrig och jättetrött..upptäckte att jag hade glömt nappflaskan hemma..så jag fick låna en där..stackars Max var dundertrött och jättegnällig..så det var bara till att bege sig hem..vi hann träffa Thilda och Theo en liten stund:-)



Max däckade så fort jag satte honom i bilstolen och där sover han fortfarande...




Nu ska jag åka och handla..blir blomkåls-stuvning..
Imorgon ska jag träffa Tintin ( Tina) en kompis som bor i Stockholm..var alldeles för länge sen vi träffades..
kram kram

2009-02-16 @ 17:11:40 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Men vännen, du glömmer inte bort att du ska till mig imorn kväll va?


URL: http://metrobloggen.se/ikas
Erika (2009-02-16 @ 20:47:40)

Lilla vän så trött! Hoppas allt har gått bra. Till helgen ses vi, och då tar jag för givet att Max sjunger en truddelutt för mig :)

Puss och kram


URL: http://www.brunatanten.blogspot.com
alexandra (2009-02-16 @ 23:39:33)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: