scrap-booking och bakning

Vi var ju i Lessebo mellan lördag och söndag..Blev först en tur till stan igår när Toffi kom hem med nycklarna..Inhandlade en massa kul scrap-booking material till Max album..pysslade med det hela kvällen och satte in alla kort i album..hade inte framkallat sen i November så det var ett gäng..

kollade på melodifestivalen på kvällen..tycker det är så svårt att säga om dom är bra..tycker alla är tråkiga men sen när man hör dom på radion så är dom rätt ok ändå..

Tog sovmorgon till 10 idag..vaknade med huvudvärk..vet inte om jag sov för mycket kanske.-)
Bakade tigerkaka..mums..blev faktist jättefin..man vet aldrig  hur det blir när jag bakar..kan bli kanon eller pannkaka..

Åkte hem efter fikat..lade mig och vilade och försökte få bort  huvudvärken..lyckades få Max att somna en stund så jag vaknade lite piggare..Toffi kom hem från en kompis..bakis..skyllde på maginfluensa när han hade spytt..haha eller hur..

Var och handlade en runda på citygross..underbart när det är så lite folk..
Max ligger och sover i sin säng..det är så skönt..innan kunde han bara somna i min famn men nu är det bara till att lägga ner honom i sängen när han börjar gnälla så somnar han oftast direkt..

Imorgon ska vi till skogslyckan och sjunga..hoppas inte det blir så stressigt som förra gången..ska försöka få med mig nappflaskan denna gången..

trevlig kväll



2009-02-22 @ 19:52:37 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ses imorn vännen! ka bli myyys att träffa er!! Pusspuss


URL: http://metrobloggen.se/ikas
Erika (2009-02-23 @ 19:18:33)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: