ännu en dag ute i skogen

Inatt sov Max hos mig i sängen..mysigt..Han har ju eget rum hos mormor och morfar..men eftersom vi har sovit här några nätter och snälla som dom är har avlastat mig så jag har fått sova gott tänkte jag ta mitt ansvar som mamma:-) så jäkla söt..ligger och fiser som bara den i sömnen..HELA natten..går inte låta bli att skratta åt det..han vaknade vid 6 käkade och sen tog vi sovmorgon till 9.45..riktigt skönt..
Käkade frukost sen åkte vi med mormor till en barn-klädes affär här i Lessebo..
JAA det finns faktist sådana här ute..köpte en fin dress med grodor på..för han har ju inga kläder stackarn( eh eller typ massor)
Blir att vi stannar här inatt oxå..för säkerhets skull så vi slipper spysjukan...Christopher mår bättre..men det är inte lätt att vara man och vara sjuk..ringer flera gånger om dagen för att berätta hur svag han är..stackars lilla Toffi:-)
Nu är det snart middags-dax..ikväll kommer några vänner till mormor..så kallad syförening..antar att Max hamnar i centrum som vanligt..
tjingeling


Max och Morfar Per-Olof



Max och Mormor Els-Mari


2009-01-19 @ 11:47:47 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

O my god!

Christopher (2009-01-19 @ 13:19:16)

Fisnisse! :) Han är för söt, nästa gång jag kommer upp tänker jag banne mig vara frisk så jag får pussa på honom ordentligt.

Stackars stackars toffi, spysjuk och halvblind... Kan det bli värre?? ;)

Hörs snart sötnosar!


URL: http://www.brunatanten.blogspot.com
Alexandra (2009-01-19 @ 17:42:27)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: