En mysdag i skogen

Ok förlåt mamma..Lessebo!!!
Åkte ut till mina föräldrar..alltid lika mysigt att komma ut dit..Min mormor och morfar kom och fikade..förklarade för morfar hur man gör för att gå in här och kolla på bloggen..trodde inte att han skulle lyckas men han ringde sen och sa att han hade lyckats..men att det hade tagit tid:-) inte illa för en 81-årig morfar att klura ut internet..hihi

Max gjorde ett litet framsteg idag..har inte varit så mycket för att greppa saker..men när han satt i mormors knä och hade en leksam framför sig på bordet stirrade han länge på den..sträckte fram händerna och plockade upp den..så gulligt..sen var han helt faccinerad jättelänge..likaså av mjölkpaketet..tur att man är lättroad:-)

 

 

Vi åkte hem efter kvällsmaten..nu ligger han och sover i sin babysitter



så himla gosigt men ska nog väcka honom..klockan är snart 22.30 och han åt senast 17.30 så äter han inte nu lär han vakna rätt snart. ändå...och jag vill gå och lägga mig så jag är pigg imorgon..ska träffa mammagruppen från BVC och fika..ska bli kul..har inte träffat dom sen första gången. har missat alla andra gånger..efter det ska jag träffa Anna och Julia..så imorgon är det fullbokat

god natt

2009-01-27 @ 22:19:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hallå där!

vad han växer,han är sååå söt

kram

Anonym (2009-01-28 @ 17:02:49)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: