Fika på stan igen:-)

Åh det är så jobbigt att vara mammaledig och behöva släpa sig ner till stan och fika..eller inte:-)
Ja lite jobb är det ju faktist..senaste veckorna har Max varit jättegnällig hela dagarna och det är bara jag som kan trösta honom..hoppas det är en övergående peruod..
Men det är ändå rätt konstigt..man kan vara hur trött och irriterad som helst när han bara gnäller..men så får man ett litet leende och VIPS är allt bortblåst och man är världens lyckligaste mamma!!!!

Ja idag var vi som sagt nere på stan igen..mötte upp Cai(Carolina) först en liten runda på stan och sen fika..
delicato-boll..tror jag har blivit beroende:-)

 

 

Annars har kvällen varit lugn..lagade lite mat när vi kom hem..stuvade makaroner och falukorv..blev grymt gott..
Toffi sover inför sista natten på Statoil och Max sover i min famn..börjar snart bli matdax för lilleman...
ha en trevlig kväll

2009-01-24 @ 20:17:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vad stor han har blivit! Vi måste komma och hälsa på snart känner jag! (Supersnyggt rum han har för övrigt! Var hittar man den där bil-tapeten?) Kram Lina

Lina (2009-01-25 @ 23:49:47)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: