Stan med Thilda och Theo

Idag hade vi sovmorgon till 10.30..sen begav vi oss ner till stan för att möta upp Thilda och Theo..Blev lite shopping först..som vanligt till Max och inte till mig..hittade en body på rean på Lindex..ja och en liten present blev det ju till Christopher.en assnygg penna:-).tyckte den va skitcool..som han kan ha när han börjar jobba ifall han får tråkigt
 

Sen blev det fika på Waynes..Max och Theo spanade in varandra:-) han är så himla söt..och stor har han blivit..har ju inte träffat dom sen början på December..
   

tyvärr så blev Max kinkig så vi va tvugna att gå hem..tråkigt eftersom det var längesen vi träffades..men det får vi ta igen snart igen...

Var ju bara tvungen att fota coolingen..lilla hip-hop grabben
 

Max har börjat göra en massa roliga miner..kör arga leken med oss..han kör ner hakan i bröstet och rynkar på pannan.är helt allvarlig..sen garvar han och börjar om igen med minen..skrattar så jag gråter...lilla charmknutten
  

nu ska jag ta hand om en gnällig Max..
tjingeling

2009-01-22 @ 16:17:28 Permalink Allmänt Kommentarer (4)



Kommentarer

Jag lyckades!

Vilka härliga bilder!

mona nilsson (2009-01-22 @ 20:46:16)

Du har fått en utmärkelse! Du är numera en gullig blogg! Reglerna är att om man fått utmärkelsen så mäste man skicka den vidare till fler som amn anser har gulliga bloggar ;) Att jag fick den var ju en skräll, men din är ju faktiskt genuint gullig haha. Max är det sötaste som finns. Puss!


URL: http://www.brunatanten.blogspot.com
Alexandra (2009-01-23 @ 10:19:42)

Jag är såld, han är så söt. Åh impad av mamma som hinner med att skriva och fota å allt. Vilket gulligt rum! Joe har också en Molly Mus-bok som han älskar och läst sönder. Snö är lycka tycker Joe idag, för då får man åka Bob till dagis.

Kramar!

Mia Wahlund (2009-01-23 @ 11:46:23)

hittade hit via thildas blogg=) måste bara säga att ni har en väldigt söt liten kille:)

alexandra


URL: http://mammatilldominic.blogg.se/
alexandra (2009-01-23 @ 15:55:23)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: