Tillbaka i Växjö

Ja då har man lämnat bushen och återvänt till storstan...Christopher mår bättre så vi åkte hem efter lunch..Mamma lagade dillkött efter min begäran..alltid lika skönt att komma hem och bli bortskämd..
När vi kom hem var Toffi jätteglad...har varit ut-tråkad till max..Han ville att jag skulle gå in på toa..
Sötnosen hade skurat hela toan och tänt ljus...


såå skönt att komma hem till en nystädad lägenhet..
Ikväll blir det myskväll med film..Max lär väl sitta hos Pappa hela kvällen..dom har ju inte träffats på länge och Toffi har ju knappt sett honom på en vecka eftersom han var blind innan:-)


Imorgon ska Max till läkaren..han låter konstigt när han andas..har gjort ända sedan han föddes..var hos en privat barnläkare förra veckan som tyckte att det lät som han är för trång i näsan..så han skickade en remiss till öron-näsa-hals så vi får se vad dom säger...
Nu ska jag gå och pussa på mina pojkar...ha en mysig kväll


2009-01-20 @ 16:24:58 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilken fin blogg du har vännen! Hoppas det går bra hos doktorn imorn. Hälsa Max och din halvblinda fästeman ;-) Kramis.


URL: http://metrobloggen.se/ikas
Erika (2009-01-20 @ 16:52:08)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: