Firande dag 2

Jag trodde att Max skulle sova lääänge igår eftersom han var vaken så länge i onsdags men där hade jag fel..
Han vaknade 05.30 och fick välling..sen låg han och krånglade och hade sig i sängen tills jag gav upp 06.30..
Gick upp och bakade kladdkaka..hade grannarna sett mig hade dom nog undrat vad det var för fel på mig=)
Vi skulle fira mig med Toffis familj på kvällen så det skulle ju göras någon gång under dagen..
Efter det satte jag igång och lagade köttfärsen till lasagnen..

Var en runda på vårdcentralen för att kolla upp mina leverfläckar..Lika bra för säkerhets skull. Det var en han tyckte jag borde plocka bort. Inget som verkade farligt utan bara för säkerhets skull..Blev lite svårt när Max var med så jag ska ringa och boka en tid när jag har barnvakt..

Gick förbi Askelyckan och köpte med lite fika. Jonna och Ida kom och fikade


Senare kom Janne,Ann-Britt, David och Alex..Janne hade med sig Max fina bil som han köpte för ett tag sen..trodde han skulle kunna sitta på den nu men han fattade inte riktigt grejen utan drog bara upp benen..Här är lite bilder




Bonusfarmor Ann-Britt


Farbror och faster


Världens finaste Max


 I eftermiddag ska jag lämna Max i Lessebo. Vi ska ju på bröllop imorgon. Hade inte tänkt lämna honom förrens imorgon förmiddag men jag har blivit förkyld så det gick bra att jag lämnar honom redan idag så jag får sova ut ordentligt.

Hoppas ni får en mysig helg

2009-07-31 @ 09:13:36 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Våran goding är så välkommen puss puss.

Mormor Morfar (2009-07-31 @ 10:22:34)

Det var kanontrevligt. Max är såååååå söt och allas pussgurka tillika linslus :-)

Janne (2009-07-31 @ 11:08:01)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: