Max 10 månader

Idag är Maxen 10 månader gammal..stora killen



Igår kom ju min morbror och My och mina morföräldrar..Vi åt och fikade..Sen begav vi oss till Växjö till nästa kalas för att fira morbror David..

David och Alex..Max gudföräldrar(David ser lite sömnig ut)


Det bjöds på hembakad pizza




Idag var vi först på BVC. Nu vägen han 9200g och är 72 cm lång..
Efter det åkte vi till Morbror Robert. Han brände några skivor till mig så jag har något kul att lyssna på i bilen på Söndag när jag kör till Melbystrand..

Nu i eftermiddag har det varit fika hos Ida..Jonna och Linn vart oxå där


Söta Linn alltid lika go och glad


Nu kommer Toffi och Spike snart hem från jobbet och Max glider runt i sin gåstol och kör över en slev..haha ser riktigt kul ut..Imorgon ska jag köra och lämna Max hos mina föräldrar.Dom ska passa honom eftersom Toffi åker till Melbystrand redan på lördag morgon. Max farfar har hyrt stuga där i en vecka så alla ska åka ner..Men jag kan inte åka ner förrens på söndag morgon då jag är iväg hela lördagen på annat håll..Så då får Max vara i Lessebo och så åker dom oxå med ner på Söndag så jag slipper köra själv med Max..Han skulle först åkt med pappa ner på lördag och gå på STCC tävling men han har det nog bättre i Lessebo..Så det blir kanske bio för vår del imorgon kväll..

tjingeling


2009-07-09 @ 16:51:15 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Grattis godingen på 10 månadersdagen puss o kram.

Mormor Morfar (2009-07-09 @ 17:03:32)

grattis max på din 10 månaders dag :)

thilda (2009-07-09 @ 23:16:11)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: