Min födelsedag=)

Idag fyller jag 28..
Dagen firades i Lessebo med min familj. Kul att träffa Noel m. familj igen..
Vi käkade gott och fikade..Sen till kvällsmat blev det stekta kantareller..Jag klagar inte direkt=)
Hade önskat mig cykelstol och hjälm av mamma och pappa till Max så nu ska den bara monteras på så ska vi ut på utflykt..Max slocknade såfort vi kom hem..Han hade inte sovit sen 13.00..Trodde han skulle däcka i bilen hem eftersom vi inte var hemma förrens 19 men han klarade sig..

Här kommer lite bilder från dagen

På väg ner till en barn-klädes affär


Max med sin snygga frilla efter att solhatten åkte av


Efter promenaden var det dax att lägga ihop tårtan och dekorera


Flaggan på plats på bordet


Mamma sa att vi helst inte skulle spilla på duken då det inte går bort..Jag frågade om det var en pik till mig..sekunden efter spillde jag=) Beslutade mig för att köra med servett under tallriken


Med morbror Robert


Noel testar morotspuré


En massa goda krusbär..här är en av de 3 buskarna


Jag och Magda mumsar


Dax för fika och tårta






Max står med hjälp av gammel-mormors syrgas-ställning


Hela familjen på golvet och leker


2009-07-29 @ 21:31:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

hahaha ser ut som om du gnuggat en ballong i håret på Max :)Hoppas du har haft en kanondag, ska bli så mysigt att ses imorgon! Sov så gott kram och godnatt <3

Alexandra (2009-07-29 @ 22:57:37)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: