Möhippa

Jag kunde ju inte skriva anledningen till att Max är i Lessebo eftersom huvudpersonen är här inne och kikar ibland..men idag hade vi möhippa för Jenny som gifter sig 1 Augusti..

Vi haffade henne på stan och tvingade in henne i ett provrum för att byta kläder på henne..
Då hon är gammal friidrottare fick hon på sig en gammal träningsdress..fast med hennes kropp satt den ju som en smäck ändå..

Vi gick hem till en som heter Angelica och hade lite picnick..tanken var att ha den utomhus men vädret tillät det inte riktigt..Efter det bar det av till stan då hon fick göra diverse uppdrag. Som pris fick hon handla kvällens outfit i valfri affär för en rätt stor summa..Jenny som är klädgalen sprang runt som en tok eftersom hon endast hade 30 minuter på sig..

Kl 3 var det dags för brudsminkning..ja provsminkning på makeup store..Efter detta begav jag mig hem. Känner mig helt slut i kroppen och eftersom jag ska upp tidigt imorgon och köra ner till Melbystrand känns det bäst att vila sig..
De andra fortsatte med käk och utgång..Här är en bild från några som var med..
Jenny i den blå dräkten med tiara..lika söt för det


Nu ska jag packa ihop det sista. Helt sjukt vad mycket extra grejer man ska ha med sig bara för ett barn.
Resesäng,barnstol,välling,mat,nappflaskor,blöjor, ja och tusen andra grejer..

Ska ta med oss datorn ner så jag hoppas på att kunna blogga lite om inte modemet är alltför slött..
Annars är vi hemma nästa lördag..

Hoppas ni får en härlig vecka

2009-07-11 @ 19:37:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: