Ölandspremiär plus 2 födelsedagar

ETT STORT GRATTIS TILL MAX MORMOR ELS-MARI OCH MAX FARBROR DAVID SOM FYLLER ÅR IDAG 7 JULI!!!!!

Igår Måndag träffade vi Alex en sväng. sen körde vi ut till Lessebo. Vi åkte nämligen till Öland med mina föräldrar idag..
Första gången för Max..Vi åkte till Borgholm..Vi började med en fika



Det var mulet till en början men sen sprack det upp och blev jättefint väder..
Vi strosade runt lite. Sen blev det mat-time både för oss och för Max..Han var jättesnäll så mamma oxå fick äta..förutom 2 gånger då han valde att göra nummer 2 i blöjan=(

Vi kikade lite till i affärer sen begav vi oss hemåt. Max däckade direkt i bilen. Hade inte sovit något se han vaknade kl 8.
Stannade förbi en sväng i Boda på DesignHouse Stockholm men hittade ingenting..

Nu sover han gott och jag har bänkat mig framför datorn..hmm.skumt väder..nyss sken solen och nu öser det ner..men det luktar härligt sommarregn=)

Imorgon kommer min morbror från Västerås och hans föredetta plus mormor och morfar på lite mat..
Sen åker vi tillbaka till Växjö för att fira David...

Godkväll

2009-07-07 @ 19:44:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: