12 Oktober börjar jag jobba

Nu har jag bestämt mig för att gå tillbaka till Askelyckan. Vill ändå ge det en chans. Känns skönt när jag har bestämt mig.
Ringde till chefen idag och sa det och hon önskade mig välkommen tillbaka..
Det är ju faktiskt bra tider för Max. Han behöver ju inte gå så länge på dagis. Antingen jobbar man 6-13, 13-19 eller 10.30 till 17..Det är ju rätt svårt att börja nytt jobb när man vet att första året på dagis innebär mycket sjukdomar..
Det är ju trist med helger men man får väl vara glad att man har ett jobb iallafall..

I eftermiddag kommer Max mormor. Vi ska nog ner en runda på stan. Snart ska vi nog ut på promenad om vädret tillåter det..Hej svejs

2 fina älsklingar myser i soffan


2009-06-08 @ 09:02:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hur känns detta då och veta att man ska börja jobba? Tror det känns rätt ok den dagen man har bestämt sig och det är säkert bra det du säger att gå tillbaka till sitt gamla jobb första tiden. Hoppas allt är bra. Vi hörs. Kram kram

Magda (2009-06-08 @ 10:45:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: