Fika hos Cai( Carolina)

Tog en runda till Willys. Har inte handlat där på jättelänge..Blev positivt överraskad..billigt och bra..
Hittade svamp-poolen där för endast 99:- jag som gav 355 för min och trodde vi skulle vara de enda som hade en sån..tji fick jag..

Var en runda hos Erika och lämnade inflyttningspresent till dom..Kan dock inte avslöja vad eftersom David och Alex ska få likadant..hihi nu blev du nyfiken va Alex=)

Här kommer en söt bild på Max i sin fina slipover


han var inte så glad länge till eftersom han trillade framlänges och slog i ansiktet



Ikväll var vi bjudna till Cai på fika..Max stannade hemma eftersom det blev rätt sent vi skulle ut dit..
Pappa Toffi hade fotbolls-match så morbror Robert var barnvakt..Det var ett lätt jobb för honom eftersom Max sov när han kom och sov när han gick..tyvärr blev det ingen bajsblöja..

Cai hade gjort marängtårta med rabarber-kompott och jordgubbar som lätt slank ner..
De har det såå fint i deras hus..Här är deras tråkiga sjöutsikt från vardagsrummet





Cai


Esa


Annas mage växer så det knakar..14 Juli är det beräknat


Nu är det snart dax för sängen..
Sov så gott

2009-06-04 @ 22:47:12 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

åååhhhh nu blev jag ju jättenyfiken..... Tur att vi kommer på lördag :)

Alex (2009-06-05 @ 10:41:33)

Åhh va mysigt Cais hus är! Så synd att jag inte va me. Hoppas ni saknade mig lite iaf ;) Nästa vecka kör vi hos mig. Nån dag som du vet INTE passar?

Erika (2009-06-05 @ 12:41:39)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: