Lessebo

Jag och Max åkte till Lessebo igår eftermiddag och sov där..Toffi skulle iväg så vi passade på att sova hos mormor och morfar..Jag tog med gåstolen som han körde med på gatan utanför huset..Han tyckte det var superkul..



Han gjorde en kontroll av bilen..allt verkade vara ok



Morfar och Max ( morfar har jobbat i trädgården om ni undrar=)



Tog några sväng om i gungan





När vi kome hem ringde Sara, en kompis som pluggar i Linköping.  Hon var hemma i Växjö och ville komma förbi en sväng och säga hej. Lite kul för jag tänkte nämligen precis på henne när jag körde hem från Lessebo att det var alldeles för länge sen vi hördes och att jag skulle ringa nu i eftermiddag..Hon och hennes syster Maja kom förbi



Efter det åkte vi en sväng till David och Alexandra som nu har flyttat hem allt från Malmö..Stackarna..Första riktiga natten i Växjö blir deras bil snodd..lilla snäckan är försvunnen.. Vem vet hon kanske trivdes bättre i Malmö och körde tillbaka igen

Ikväll blir det nog bara lugna tag..Toffi är hos en kompis och kollar formel1..Max sover just nu som en gris i sin säng.Vi har flyttat ner den till lägsta nivån. Man vet ju aldrig när han börjar resa sig. Han ser så stor ut när han ligger där..




2009-06-07 @ 16:17:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Grattis att du klarade uppkörningen med bilen

i Lessebo idag.

Tycker du att vi ska trimma bilen lite?

morfar (2009-06-07 @ 19:13:27)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: