Lite bilder

Hade inte lagt in bilderna från gårdagen då jag bloggade igår så här kommer några från när vi var i Lessebo


Morfar, Asti och Max


Ute på promenad med mormor i gräset




Och här kommer några från idag. Vi åkte aldrig till Ingelstad. Ellen hade haft 3-dagars feber så vi skippar gärna det..

Det går faktiskt att ligga på magen utan att vara arg




Jag gav honom en gryta att spela på..Tyckte det var jättekul och han fattade verkligen att han skulle slå med stekspaden på den för att få det att låta





Nu måste jag gå och ta hand om brödet jag bakade innan..Känner mig duktig..Har både lagat stek för första gången i mitt liv(blev supergott) och sen bakade jag bröd..

God natt

2009-06-03 @ 21:47:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Max nu kan du hjälpa mamma med maten,

nu när du är van vid grytorna.

Mormor (2009-06-04 @ 09:41:16)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: