Max 9 månader

Igår fyllde Max 9 månader..Stora killen



Det var fullt upp hela dagen..Toffi var hemma och var sjuk stackarn så jag passade på att göra en massa ärenden..
Klippte klorna på Spike och åkte och storhandlade på Willys..är mycket nöjd med mina inköp. Känns vuxet att storhandla=)

Sen åkte jag och Max hem till Sara och hennes underbara familj.. Hennes mamma var så söt och hade letat fram leksaker till Max..Helt plötsligt satt alla på golvet och lekte med Max







Vi fikade på jordgubbar och glass


Och Max fick mosad banan av Maja


Jag åkte hem och lämnade Max och körde direkt vidare till Jonna för lite tjejmys med henne och Ida..
Hennes mage hade växt som bara den..Dom vet att det är en liten kille där inne..


Idag var vi och hälsade på Max dagis på Ulriksbergs förskola..Personalen var trevlig och det blir säkert jättebra..
Idag blir det nog att vi åker och köper en ny bilstol till Max..Börjar bli jobbigt att bära den nu..Sen ska jag nog träffa Sandra en kompis..Men man är inte så pigg på att ge sig iväg på stan i det här vädret..Får se hur det blir..

Kram kram



2009-06-10 @ 10:25:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Grattis kusin Max på nio- månadersdagen en dag för sent, men så är det när mamma inte har alla hemma och glömmer en massa saker. Hon skyller hela tiden på mjölken men det tror jag vad jag vill om. Ha ha när ska vi busa? Jag har så mycket spring i benen nu, vill gärna kunna gå nu direkt. Kramar från mig o min familj

Kusin Noel (2009-06-10 @ 11:35:00)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: