Midsommar

Jag och max firar Midsommar i Lessebo och Toffi är på Öland med grabbarna.
vi åkte hit redan igårkväll..Hela Tolg-gänget är här och min mormor och morfar kommer oxå å vi blir ett gäng..
Nu är det snart dax för sill och potatis(jag kör på bullens korv) Sen ska både jag och Max få varsin midsommarkrans av pappa/morfar..Sedan bär det av till midsommarstången..Kul att se om Max reagerar för musiken när dom dansar..
Tänkte lägga in lite bilder på Max från nu i förmiddag så Toffi kan se...Han är ju finklädd..





Max senaste roliga min..ser ut som en gammal gubbe som har tappat alla tänder





Nu ska jag ner och se om det vankas mat..

TREVLIG MIDSOMMAR

2009-06-19 @ 11:24:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: