Mysdag i härliga Tolg

Jag har ju skrivit en del om Tolg så det kanske är dax att visa lite hur det ser ut där borta..





Tolg-ligan var ju där som vanligt plus några kusinbarn som anlänt från Gnesta och Karlstad..
De hade det mysigt i sin trädkoja




Först var det fika..sen tävlingsdax.. Barnen hade styrt upp tävlingen








Pappa vann första pris..10 situps och 15 armhävningar..Han var jätteglad


Det hela slutade med vattenkrig




Resten av dagen flöt på i lite lugnare tempo..




Max morfar var och plockade smultron som Max smakade på..Men jag åt mest=) ( ja han plockade fler än dessa)




Ja det var som sagt en härlig dag med en massa sol..Hade en snygg linnebränna när man kom hem..Det blåste så mycket att man inte kände att solen tog..Vi åkte hem efter kvällsmaten..

Imorgon ska vi träffa Ida och gå runt sjön sen på kvällen är det  Esas tur att bjuda på fika..Spännande att se vad hon bjuder på..Frågan är vad jag ska bjuda på..det är min tur nästa gång..

Sov så gott





2009-06-24 @ 21:45:03 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Märkligt pris i den tävlingen! Jag har hört att Max gjorde succé! Kommer ni hitåt i sommar? Det vore jättekul att få träffa er och visa hur vi bor!



Kram Lina m fl

Lina (2009-06-30 @ 23:27:45)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: