Oj vad jag har snaskat idag=)

Började dagen med att baka muffins med hallon och lakrits..recept a´la Alex syster Carro..blev grymt goda.
Packade ihop lite grejer och åkte ut till Tolg där hela ligan var samlade..
Fikade på muffinsen..Sen blev det våfflor till lunch..och därefter lite fika till..

Asti och Sunny










Vi åkte hem lagom tills Toffi slutade jobbet och hämtade upp honom.'Sen var det fikakväll hos Anna med tjejerna..
Hon hade bakat rabarberpaj..mums mums..
Erika och Esa var nyfikna på lillen i magen.


Perfekt kopphållare


Jag är övertygad om att det är en kille..precis likadan mage som jag hade..
Får se om den vill titta ut snart. Hon är i v.36 och Max kom i Vecka 37..Spännande..

Imorgon drar Toffi till Öland för att fira midsommar med grabbarna..Jag och Max åker till Lessebo. Han har beställt en midsommarkrans av morfar..

nehe om man ska fylla på godismagen med en muffins kanske..känner att jag har fått för lite socker idag..

KRAM

2009-06-17 @ 21:50:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: