Sjöalycke

Igår lördag var jag,Max och mina föräldrar utbjudna till min storebrors sambos föräldrar i Sjöalycke som ligger en bit utanför Tingsryd..Toffi var upptagen med årets man tävling=)
Det var jättetrevligt..Kul för kusinerna att träffas igen. Noel hade blivit jättestadig i nacken. Han är ju 3 månader nu..
 Solveig hade gjort en underbart god marängtårta..


Jag och storebror Henrik med kusinerna Max och Noel


Noel och Max badade ihop i Max pool som vi tog med..







På kvällen åt vi exotisk planka och potatisgratäng..




Söta Noel

och på det ytterligare en marängtårta..Så det var nästan så vi fick punka på bilen på vägen hem..Vi var väl hemma runt 22.30 och det var fortfarande jätteljust..underbart..

Idag har vi varit en runda på stan och köpt en baby-vakt till Max..Sen firade vi Toffis syster och man..
Det bjöds på rabarberpaj...Ush kollade i mina förlossnings-journaler igår.. Jag väger mer nu än jag gjorde på inskrivningen med Max..huh..kan det ha något att göra med allt fikande kanske=)

När vi kom hem badade max i sin pool..Han satt i i minst en kvart och hade hur mysigt som helst..




Nu sover han gott i sängen i en som vanligt helt sjuk sovstil..


hej svejs

2009-06-28 @ 20:54:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: