Sommaren fortsätter

Igår mötte vi upp Ida för en sväng runt sjön..Blev även en glass i strandbjörket


Vi tog en sväng genom stan..
På kvällen åkte jag till Esa..Hon bjöd på glass och färska bär..Vi satt och stekte i gräset utanför..
Titta Erika du är med på bild=)




Idag har vi varit i Lessebo och bara tagit det lugnt..Max morfar plockade 4 dl smultron till mig..
käkade det tillsammans med magnum-glass..uuunderbart


Max blir bättre och bättre på att stå


Sitter och leker med sina "få" leksaker


Ikväll har Jonna varit här..Käkade lasagne och kollade på min förlossningsfilm..Nu börjar det närma sig för henne..
Shit helt sjukt att det snart är 10 månader sen man låg där på förlossningen..

Jonna med sin stoora mage


Härligt med en massa tjejsnack..och en massa gravidprat=)

Imorgon är vi bjudna till Max kusins mammas föräldrars sommarställe,,haha hängde ni med??
Det ligger utanför Tingrsyd..ska bli kul att träffa dom..Noel är ju snart ikapp Max..
Nu ska jag äta upp resten av smultronen..

Hejsvejs

2009-06-26 @ 22:28:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: