Toffi 26 år

I lördags var vi och handlade lite och förberedde för Toffis födelsedagsfest. han fyllde ju 26 i torsdags så han skulle ha fest för grabbarna..Jag och max åkte till Lessebo och sov där..Jag åkte hem igår förmiddag och lämnade kvar Max..Skulle handla och fixa tårta och greja inför kvällen då vi skulle fira Toffi..
De flesta kunde komma så vi var 14 st som firade med mackor och tårta. Tårtan var mycket uppskattad..
Ett lager med mosad banan och persikor och det andra lagret med mosade jordgubbar..

Lite godis uppe på


Och en MASSA frukt




Lite bilder från kalaset..tyvärr blev dom lite suddiga
Max är med på att fotas som vanligt





Max charmade alla hela kvällen..han testade att äta äggula och fick en snygg mustach




Vaddå fejk-smile




Max somande gott vid kl 8 och sov till halv 7 idag. Han hade ju inte sovit sen kl 2 igår eftermiddag..men han var superglad ändå lilla charmtrollet..

Jag fick oxå paket av söta Alex. En massa pocketböcker..TACK underbara Alex


Idag kommer max mormor och morfar..blir väl fika som vanligt..
Nu ska jag fixa irodning mig innan max vaknar så får vi se om vi tar oss ut på en promenad..

Hoppas ni får en mysig dag..det ska vi ha iallafall=)

2009-06-15 @ 09:26:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: