31 Mars..vår förlovningsdag

Idag firar vi 2-årig förlovnings-dag..
Inte för att vi har firat direkt=)

Max mormor var här idag..Vi gick till City Gross och fikade..Sen följde Max med dom hem..Jag kände att det kunde vara skönt att få lite tid för mig själv..Kunna äta frukost i lugn och ro imorgon..bara slappa..
Jag ska hämta honom imorgon eftermiddag..

Ikväll var det fika-dax hos Esa..Hon hade gjort kladdkaka med hallon och glass..MUMS




Anna med sin fina mage


Lillen var på g och jag fick känna en massa kickar..mysigt..
nehe nu måste jag nog ringa och höra om max har skött sig om han har somnat..

Ha det gott

2009-03-31 @ 20:58:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: