Att man ska vara så nervös

Åh vad trött jag blir på mig själv..
Om 37 minuter ska jag sitta i tandläkarstolen..och jag är så nervös så jag mår illa..försöker trycka i mig lite yoggi men går tyvärr inte så bra..Att man aldrig vänjer sig..
Att gå till tandläkaren är verkligen bland det värsta jag vet..undersökningen är MYCKET värre än att gå dit för att laga hål..
Den där ovissheten om man har hål eller inte..när dom petar i tänderna med den där äckliga grejen...
Sitter och försöker intala mig att om jag har klarat en förlossning ska jag väl ändå klara av ett tandläkarebesök..
Jag vet verkligen att jag kommer ha hål så man har ångest för hur mycket minus det kommer vara på bank-kontot..

jaja..återstår att se..Ska snart köra dit..Ska ta med Max så ska hans mormor och morfar hämta honom utanför..

Annars har dagen varit kanon..Började med en långpromenad på 2 timmar med toffis syrra..
Sen åkte vi och hälsade på Jonna,Ebba och Marcus..De har flyttat till ny stor lägenhet..Jättefin..
Ebba var så söt..skulle hjälpa Max med att stoppa in nappen..stoppa om honom i sängen och ge honom leksaker..
Bilder kommer senare före nu är jag så nervös att jag måste springa på toa igen=)

Håll tummarna för mig!!!

2009-03-17 @ 15:59:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vet hur det känns inför ett tandläkarbesök. Det går över i 55-årsåldern.

Kram

faster

Anonym (2009-03-17 @ 17:27:27)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: