En dag på stan

Max har sovit jättedåligt senaste veckan..sover bra fram tills typ kl 03.00 sen har jag fått hämta honom och lägga honom i våra sängar..likaså i morse..Han åt vid 05.30..då var han så varm så jag klädde av honom pyamasen så han bara låg i blöja och så somnade vi om..låg och gosade tills 08.30..hur mysigt som helst



Vi åt frukost båda 2 och begav oss ner till stan för att träffa faster Erika..blev en fika och lite shopping till mig..inget till max bara till mig..kors i taket:-) En gosig kofta och en superfin matta till köket..
Hittade den på Lagerhaus..passade perfekt in med de andra färgerna i köket..Var ju tvungen att köpa matchande kökshandduk och servetter oxå..







I eftermiddag har Max mormor varit här..Vi gick en promenad..kikade lite på Jysk..Kul med sällskap..
Max morfar är på möte varje Tisdag nu i 6 veckor mellan 14-16 så då får vi besök av mormor..roligt..

Nu kommer Toffi snart hem..blir nog inte lika bortskämd idag...

hej svejs

2009-03-03 @ 16:53:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: