En massa söta bilder

Har tagit en massa söta bilder idag som jag måste lägga ut..Börjar med en från igår med hans nya snygga jeans-jacka



I morse testade jag att ge honom gröt igen..Han åt faktist som bara den..säkert 25 skedar..självklart med lite frukt-puré till..jag gjorde den ganska lös så han blev varken täppt eller ledsen...
Gav honom vatten att dricka..han ville hålla flaskan själv



och han blev överlycklig när han lyckades att ta den själv och sätta den till munnen



Sen var jag ju tvungen att fota han i den fina bodyn han fick i tisdags av mormor och morfar


Sen gick vi ut på promenad..då blev det premiär för den fina jackan han har fått av farfar



Fortfarande lite stor i armarna men overallen börjar bli för trång och så är det ju varmare ute..
Eftersom det är soligt ute måste man ju ha glajjorna på sig



Blev en härlig runda på söder..sen hämtade vi ut Max pass..han blev supersöt på bilden



Nu kommer Anna och Julia snart så jag får nog fixa iordning lite fika..
hörs kanske sen..det lär väl fotas lite på gästerna=)

Nu har de varit här....jättekul att träffa dom igen..Julia är så himla söt..här kommer lite bilder:





Tycker det ser så mysigt ut när det syns att Julia har lekt i hans rum


Pratade med mamma innan..Hon och Pappa längtade så mycket efter Max när de såg bilderna jag lade ut tidigare idag..
Pappa ville att vi skulle sova där i helgen..men eftersom jag ska på personalfest på Askelyckan på lördag går det inte så vi åker dit nu ikväll istället och sover över..Max ligger och sover nu..han däckade så fort Anna och Julia gick utanför dörren=) Han får väl sova en liten stund till sen kör vi..

Trevlig kväll

2009-03-19 @ 13:10:10 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

han kommer lätt ha det sötaste passfotot av alla i familjen som åker till London! Svårt att konkurrera med det där, gullunge!


URL: http://www.brunatanten.blogspot.com
Alexandra (2009-03-19 @ 15:39:48)

Va fina kort :) Han är ju så söt lille max :)

De blir nog inget bada imån.. Theo har fortfarande feber..:(

Kram på er


URL: http://thilden.blogg.se/
thilda (2009-03-19 @ 20:05:07)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: