Filmkväll med "lite" godis

Igår hälsade vi på Ida och Oskar..De har fått i ordning på undervåningen i huset nu..kul att se..







Jag och Max åkte och hämtade Toffi så åkte vi och hyrde film och köpte lite godis..ja bara några bitar=)


Toffi var inte sen att hugga in på godiset


Om ni undrar varför det är 2 skålar så köper Toffi så äckligt godis..rombågar och punchpraliner..BLÄ..
eller vad säger du Alex:-) så vi köper alltid varsin påse...rätt kul att man kan ha så olika smak..

Jag var jättetrött igår..gick och lade mig tidigt..Max har vaknat tidigt hela veckan..så när man är bortskämd med sovmorgon blir man ju trött direkt..Idag vaknade han 07.15 så det var bara att gå upp..
Tänkte äta lite frukost sen blir det en liten promenad med Spike..
Ska sjunga i eftermiddag..Tänkte promenera bort..se hur lång tid det tar..
Imorgon ska jag till tandläkaren..uhhhh..känner att det isar överallt..har slarvat som bara den sen jag fick max..mycket småätande..så jag räknar med att det blir några tusenlappar som försvinner...
Ush finns det något tråkigare än att lägga en massa pengar på något som gör ont..

hoppas ni får en bra dag


2009-03-16 @ 08:39:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Heja Toffis godissmak! :)


URL: http://www.brunatanten.blogspot.com
Alexandra (2009-03-17 @ 22:13:04)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: