Grind-bygge och Noel-träff

Igår var det dax att sätta upp grinden..Vi har ju en trappa i lägenheten som leder ner till hallen..och det kändes som det var dax att sätta upp en grind nu..Snart börjar han knata runt i sin gåstol...så farfar och morfar var här söndag eftermiddag och fixade det..och mormor underhöll Max..



Max på första parkett




Coolingen i sina fina PoP-kläder


Välförtjänt fika


Det är tufft att bygga grind


Idag åkte jag,Max och mina föräldrar till Helsingborg och hälsade på min bror Henrik, Magdalena och lille Noel..
han var jättesöt men sov mest hela tiden..fick känna på honom en liten kort stund innan han somnade igen lille sötnosen..Helt sjukt vad snabbt man glömmer hur liten Max var..och ändå var han 2 kilo mindre när han kom hem än vad Noel är nu..tiden går alldeles för snabbt

Lilla familjen


Noel


Kusinerna med mormor/farmor och morfar/farfar


Runda och goa kinder


Nu är jag supertrött och ska nog gå och lägga mig tidigt..Måste ta Spiken på en runda först..ush inte alls sugen men har tyvärr inget val.

Imorgon kommer Max mormor som vanligt och sen ska vi hem till Esa och fika på kvällen
godnatt

2009-03-30 @ 21:23:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: