Ingen sovmorgon

Max vaknade vid kl 06.00 imorse och ville inte somna om..fast det är klart han somnade vid 18.20 igårkväll..sov hur djupt som helst..hade sovit dåligt på dagen så jag hade inte hjärta att väcka honom förrens 21..gav honom mat sen somnade han om igen..så jag visste att det skulle bli en tidig morgon..

Snacka om att sova som en kung


Underbar dag ute..gick en runda med Spiken sen åkte vi till Thilda och Theo och träffades med mamma-gruppen





Viola och Theo är båda sugna på bollen




Nu ska jag ta och bada Max..han ligger här jämte i sitt babygym och är helt galen=)
Imorgon är nog första dagen på länge vi inte har något planerat..Ska iallafall ner på stan och hämta ut Max pass och köpa en gardin till mamma på Åhlèns..så får vi se vad som händer ser..

tjingeling

Lilla sötnosen har varit supersnäll ikväll..inget gnäll alls..badade och hade det mysigt..lade honom på fällen under tiden jag fixar mat till honom..tyckte det blev väldigt tyst helt plötsligt



han är expert på att däcka när han inte ska=) får väl väcka honom så han kan få lite mat i magen
godnatt

2009-03-18 @ 19:29:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: