kanske bebis idag??

Åh vad spännande..Fick precis ett sms av min bror att dom åker in till förlossningen nu..Magda har 4-5 minuter mellan värkarna..åh jag blev helt pirrig..Vet ju vad dom har framför sig..det häftigaste som finns...
Så nu kommer man gå och vänta på att telefonen ska ringa=)

Det blev aldrig stan..Fick inte tag på Erika eftersom hennes telefon har gått sönder..
Sitter och väntar på att Mamma ska komma..Passa på att laga lite mat kanske..
Max ligger och leker på sin nya lekfilt som vi har fått från libero..har rätt kul





lägger in lite söta bilder från igår..han satt så fint i soffan..Ja nu kan han nästan sitta..och har börjat vända sig från rygg till mage..händer en massa grejer nu..







Nu kom Max mormor så jag får nog vara lite social...

hej svejs

2009-03-24 @ 10:53:39 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Han är ju såå söt eran kille :)!



Kramar Sofie (Teleborgaren från Kungsmadsskolan, om du kommer ihåg mig ;) )

Anonym (2009-03-24 @ 20:23:24)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: