Personalfest

Hade jättetrevligt ikväll.Tiden gick alldeles för fort..hann ju inte ens med efterrätt..var tvungen att åka hem redan 21.30..
Vi åt Fläskfilé, potatisgratäng och kantarellsås..supergott..
Och Emelie blandade en mumsig jordgubbs-mojito..
Lägger upp lite bilder..







Jag fasar för att Max inte kommer vilja sova inatt..Han har sovit hela dagen..Först mellan 12.30-15.30 han åt sen somnade han och sov 16.30-18.30 och somnade igen vid 20.00 och sover gott nu..Så vi får väl se om han vaknar imorgon typ kl 5..Vet inte om det har med hans tand att göra..Det syns en pytteliten vit plutt i underkäken..hoppas den kommer upp snart så han slipper vara så gnällig..

Måste bara lägga ut den här roliga bilden på Spike från igår..Han brukar följa med en på toaletten när vi borstar tänderna..Jag vänder mig om och då sitter han med huvudet bakom handduken..sötnosen..vet inte varför men kul såg det ut..hihi..


Nu ska jag nog sminka av mig och krypa ner..är lite småtrött..Toffi är ute och nattvandrar..han kommer hem efter 02.00 någon gång...
Godnatt på er

2009-03-21 @ 22:21:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hej gumman. Du kommer till Anna på tisdag kväll va? Ska bli mysigt att träffas igen! Pusspuss.


URL: http://metrobloggen.se/ikas
Erika (2009-03-22 @ 18:19:51)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: