Skatteåterbäring=)

YIPPIIIIIIII jag är så glad..
Idag kan man ju kolla deklarationen på skatteverkets hemsida om du har e-legitimation..
Jag blev väldigt glad när jag gick in och kollade..Tillsammans får jag och Toffi tillbaka 10400:-
UNDERBART!!!!! Då får vi lite roligare i sommar..Förra sommaren då han inte fick några pengar i Juni blev ju hela sommaren lidande..åh vad skönt..

Idag blir det stan med svägerskan Erika..Sen kommer Max mormor som vanligt på Tisdagar..
Sen ikväll ska jag hem till Anna på fika..Vi har sagt att vi ska försöka träffas oftare och turas om hemma hos varandra..Man träffas alltför sällan nu..Hennes mage lär nog ha växt sen sist..Var väl 3 veckor sen vi träffades nu...

Max var jätteduktig inatt..Somnade 20.30 vaknade 04.40 åt och somnade om till 8 imorse..Jag passade på att gå upp innan och göra mig iordning..Nu har jag ätit frukost och det är dax för lilleman...Börjar bli uttråkad...

Hörs kanske senare idag

2009-03-24 @ 08:25:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: