Sol och våfflor

Vi åkte ju ut till Max mormor och morfar i torsdags kväll och sov över..
Han sov inte så jättebra så morfar var nog lite småtrött på jobbet..

Jag,Max och Max mormor gick en härlig promenad i vårsolen..Satte oss ute på altanen när vi kom hem..Max sov gott i vagnen och Spike stekte sig i solen..och jag bänkade mig i en solstol..fick faktiskt några fräknar





På eftermiddagen kom min mormor och morfar och vi åt våfflor med sylt ocg grädde..jag tryckte i mig 4 st..utan problem=)


Vi åkte hem på kvällen..Hade en lugn myskväll framför tv:n..
Max somnade vid 8 och sov fram till 03.45..fick mat och somnade om till 07.30 så det var riktigt bra..
Jag satt och grejade med tradera.annonserna igår..hittils har vi lyckats skrapa ihop 1500:- så det är kanon..och vi väntar på några annonser till som ska avslutas..så det är jättekul..saker som bara legat i garderoberna och tagit plats..

Imorse var vi och gick runt sjön...precisa lagom tills vi kom hem kom solen fram..typiskt men det var skönt ändå..
Ikväll ska jag på personal-fest på Askelyckan..Ska bli jättekul att träffa alla igen..

Christopher ska nattvandra ikväll med växjö titans så det blir inget partajande för min del..bara god mat och trevligt sällskap sen hem till Max-plutten( som för övrigt är vansinnig just nu) vet inte riktigt vad problemet är men får väl försöka sysselsätta honom lite..tror inte han sov färdigt innan..

Hoppas ni får en trevlig kväll



2009-03-21 @ 15:18:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: