Söt bild

var bara tvungen att lägga ut de här söta bilderna på godingen..köpte en ny mössa till honom igår




Var på stan  idag och fixade pass till Max..han blev riktigt söt..ska hämta ut det om en vecka..Thilda och Theo fixade pass samtidigt..De åker till Turkiet..härligt..

Vi gick en runda på stan.Båda köpte likadana jackor till knattarna..supersnygga jeans-jackor..så de kommer vara coolaste killarna i vår..

Var även inne på Vita Nova och sökte jobb som personlig assistent..Hon som jag hade som kontakt-person då jag jobbade innan har tyvärr slutat..men jag hade sån tur att hon som jag pratade kom ihåg mig..Hon skulle ha mig i åtanke..känns kul..så får vi se vad som händer eller om man får gå tillbaka till Askelyckan..Jag är ändå glad att jag har ett jobb att komma tillbaka till..

Vilket underbart väder det har varit idag..Tog en härlig morgonpromenad redan kl 8 eftersom Max inte ville ta sovmorgon idag..men det var rätt skönt att gå upp ändå när man såg vädret ute..dessvärre ser jag att det snöar ute nu =(

Börjar bli spännande nu..Vi väntar på att Max kusin ska komma..Min storebror och hans sambo hade beräknat datum igår..så nu går man och väntar på att dom ska ringa och säga att dom är på väg till BB..

Nu ska jag ta och dricka lite te..
hej svejs

2009-03-12 @ 19:24:03 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Gissa om jag med längtar tills jag får ringa runt o säga att det är på G, ÅÅÅ vad jag längtar efter liten i magen, finns inte ord som beskriver hur jag längtar, det är grymt att gå över tiden så vad glad att dy slapp det, idag ska jag försöka få igång liten med dammsugaren igen. Kram kram

Magda (2009-03-13 @ 05:39:34)

Men åhh varför ringde du inte mig när du var på VitaNova så kunde jag komma ner å få en bebispuss :-) Tingsrätten ligger ju i samma hus. KRAM.


URL: http://metrobloggen.se/ikas
Erika (2009-03-13 @ 21:27:03)

Vilken goding han är! Jag längtar sönder mig....Ultraljud om en vecka!!!Kram

Anonym (2009-03-14 @ 09:31:13)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: