Tigerkaka

Var så sugen  på Tigerkaka idag igen..Max var grinig och hade magknip..så jag tänkte att jag testar att ha honom i bärselen..och det funkade..han tyckte det var jättekul att se när jag körde med elvispen



Tigerkakan blev helt ok..konstigt att man gör samma recept men ändå smakar den olika för varje gång..



Max testade sin nya vagn idag som han fick av farfar i julklapp..Måste ju kolla så han gillar den när vi ska till London..
han godkände den:-)


Och spiken har legat och slappat i sängen hela dagen som vanligt:-)


Ja förutom vår långpromenad i morse..
Snart kommer Max mormor och ska vara här några timmar..tänkte passa på att städa i vårt förråd då..kolla lite mer vad som försvann vid inbrottet..misstänker att dom har tagit en kasse med en massa foton och dagböcker...bl.a. en bok jag gjorde med alla lappar och gulliga kort Toffi gav mig när vi precis blev tillsammans..Blir riktigt ledsen om den är borta..
Hoppas på att jag har ställt den längre in och hittar den under allt bråte...

Sen ikväll kommer Ida och Jonna och äter kvällsmat..myspys

hej så länge



2009-03-10 @ 12:44:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

haha, vad härligt att någon kan vara så fascinerad av en elvisp! :) Hoppas ni hade en mysig 6månadersdag igår, själva har vi tagit foto inför försäljningen av lägenheten. Så nu håller vi tummarna!



För övrigt så tror inte jag på att det är Max som är 6 månader på fotot i det förra inlägget, det ser inte ut som honom, och tiden KAN inte ha gått så fort! han är redan ett halvår, det är ju helt sjukt.

Alexandra (2009-03-10 @ 17:17:03)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: