tråkigt väder

Snacka om skillnad från gårdagens väder tills idag..blä..vill inte ta mig utanför dörren..
Måste ju tyvärr det när man har en hund som måste ut..

Max har varit jättelipig på förmiddagen..inget hjälpte..tills jag kom på en toppenidé.Han älskar att kolla på bilarna utanför men det är så jobbigt att hålla honom..
Vi har ju små fönster som sitter lågt ner i sovrummet..så jag satte dit hans stol..och voila..en glad Max=)



utsikten




söta Spike letar alltid upp en huvudkudde  där han lägger sig


Nu väntar jag på att Max ska vakna så vi kan åka till Thilda och Theo..ska baka kladdkaka för att pigga upp oss lite

2009-03-13 @ 12:14:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

hahaha kul utsikt Maxen! :)

alexandra (2009-03-17 @ 22:16:00)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: