Underbar dag med bio som avslut

Igår var en riktigt härlig dag..Drog mig för att gå ut när termometern visade -8 men Spike måste ju ut..
När jag kom ut märkte jag att det var riktigt härligt..kändes nästan som vår i solen..Gick en runda..Handlade present till Noel..Pratade med Magdalena..Allt hade gått jättebra..Kul att höra förlossningsberättelsen eftersom man har det så färskt i minnet.. Gick en runda till på eftermiddagen..Kom hem och satte mig och solade på verandan när Max sov i vagnen..Det var helt underbart..helt i lä och gassande sol





Underbart när snön börjar smälta i trädgården


¨På kvällen var jag på bio med Thilda..Vi lämnade småttingarna hemma..skönt att komma ifrån ibland..Vi såg män som hatar kvinnor..Den var riktigt bra..Anna och Ekan var barnvakt




Det hade gått jättebra..han var glad och somnade i Annas famn så fort han hade ätit..Somnade vid 21 och vaknade 07 idag..andra natten han sover så bra..håller tummarna för att det fortsätter..
Nu ligger han på sin filt


Jag ska nog göra mig iordning och sen gå en promenad..Sen ska vi bort till Jeanette i mammagruppen..
Blir en promenad bort dit oxå..Hoppas det är lika skönt ute idag..
Hej svejs

2009-03-26 @ 08:09:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: