blir nog ingen lägenhet=( men hoppas fortfarande

Jag skickade ett mail till bostadskön idag och undrade vilken plats vi ligger på och vi var 4:a..och man kan anmäla sig tills på torsdag så det verkar rätt kört..men under kan ju ske=) vill verkligen bo där..Som alltid har man redan planerat hur man ska möblera..ser framför sig hur man ska ha allt..men sån är jag och har alltid varit..eller vad säger du Toffi..hihi han har hört mig tjata ända sedan vi anmälde oss...Jaja det kanske var lika bra att vi fick reda på att vi inte var först..har släppt det lite..men det kunde ju vara kul att kolla på den iallafall..

Vi har inte gjort så mycket de senaste dagarna..men har tagit en massa söta kort..
Nu har han snart vuxit ur baby-sittern..imorse när jag satte honom som vanligt i den när vi gick upp reste han sig direkt och ville sitta upp när vi kikade på "the voice"



Han har fått nya solbrillor








Han har varit jättegnällig på eftermiddag/kvällarna nu sista dagarna..Jag har ju trott länge att han skulle få en tand men nu ser man att båda tänderna i nederkäken är på G..det är svullet precis där och när han spänner käken blir hela svullnaden vit,,och så tuggar han jätte-mycket på sina tummar..så nu dröjer det nog inte länge..
så har jag skrivit några gånger innan oxå men vi får se..

hej svejs

2009-05-04 @ 13:49:33 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Vilken tuff goding blir pussesugen.

Mormor (2009-05-04 @ 17:11:19)

Hej stumpan! Fina bilder på darlingen :-) Såg ditt inlägg på min blogg, har du läst den igen? Iaf så har jag lagt ner bloggen idag. Känns rätt och skönt. Kan ni ses på torsdag? Vet du när de andra tjejerna kan? Har egentligen inget direkt planerat de andra kvällarna heller så jag är flexibel. Ser fram emot att se er i veckan :-) Stor kram.


URL: http://metrobloggen.se/ikas
Erika (2009-05-04 @ 21:16:18)

Men Gud vad stor han är!!! Tur att jag kommer hem i helgen, det här går ju inte. Jag hinner ju inte med! :)


URL: http://brunatanten.blogspot.com
Alexandra (2009-05-05 @ 23:00:16)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: