En härlig mors dag

Strålande sommarväder idag oxå..
Gick en runda på morgonen..Kändes konstigt att inte ha Spiken med på promenaden..men han hade det kanon hos Robert och Tatiana..han hade visst sovit mellan dom i sängen hela natten..gosesjukare hund får man leta efter



Hämtade upp dom och styrde bilen mot Lessebo till Max mormor och morfar..
Det blev biffar klyftpotatis och tsatsiki..lika gott som alltid..
Jag tog med Max pool och efter maten tog han sig ett dopp..Han gillade det verkligen..sötnosen





Det är så kul för jag gjorde exakt samma min när jag var liten som Max gör på bilden ovan..Äntligen börjar han likna mig..Jag kanske är hans mamma trots allt=) T.o.m Christopher tyckte det var likt mig..

Vi var hos min mormor och morfar på eftermiddagen och fikade..Dom är så roliga..Dom hade bakat en tårta med sockerkaka maräng och jordgubbar..Men dom försäkrade oss om att den verkligen inte var god..Att dom misslyckats totalt..Morfar serverade " missfostret" eller vad han kallade den..Och den var hur god som helst..
Fick med mig en stoor bit hem som jag ska mumsa på imorgon..Ikväll är det jordgubbar som gäller.Köpte en liter för 19 kr på Citygross som var grymt goda..

Imorgon kommer Max mormor och sen ska vi kika på lägenheten på kvällen.Tänkte jag skulle skicka ett mail till Växjohem och höra vilken köplats vi har..

Hörs imorgon

2009-05-31 @ 20:05:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: