Fina lockar

Har hostat och snorat inatt men ingen feber iallafall..Har inte så mycket ork men kylskåpet var tomt så jag släpade mig iväg till Lidl..De har erbjudande på Halloumi denna veckan..
Plockade i en massa goda grejer i korgen..en stor härlig ananas..såg fram emot att fylla magen med det när vi kom hem..
Det var bara ett problem..kortet är i Toffis plånbok..ÅHHHHHHHHH..hans funkar inte så ibland lånar han mitt när han måste tanka och så..Så det var bara till att backa ur kön och snällt lägga tillbaka varorna igen och gå hem tomhänt..
Lagade pytt i panna och ägg istället..och det funkade det med..

Max har fått längre hår i nacken som lockar sig..han är så himla söt..






Nu ligger han och tar sin vanliga eftermiddags-lur..Blir mest lugnt ikväll oxå...
Hoppas Toffi får reda på snart om han går vidare till fys-testen..det var denna veckan de skulle få besked..
Lovar att uppdatera så fort vi vet något

2009-05-11 @ 14:54:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Känner igen det där, mitt kort bruka ligga i hans plånbok också. . Tyckte ni om den andra lägenheten ni kollade på ?


URL: http://www.lindagavelli.se
Leah (2009-05-11 @ 15:33:41)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: