helg och fint väder

Underbart..Man blir så glad av att vakna upp till en klarblå himmel.

Det var jättetrevligt i torsdags.Max var på strålande humör även fast det blev ganska sent för hans del..
Vi fick jättefina blommor..lite kläder och presentkort på Lindex..Så igår var jag och shoppade en massa till honom..
2 par byxor och 4 kortärmade bodys nu till sommaren..Det är kanon med TAG 3 BETALA FÖR 2 så allt kostade 260:-
och med presentkort på 200 blev det billigt för mig..



Vi handlade en tandborste till honom oxå..han tyckte den var jätterolig..måste ju borsta de små risgrynen







Det blev inget med lägenheten..Hon var här och kollade på den och gillade den jättemycket..men hon hade en sjukdom som gör att hon måste gå med dropp och det funkade inte med takhöjden..annars hade hon velat ha den..
Men jag läste ett mail sent igårkväll om en som hade en stor 3 i 2 plan mitt i stan på markplan med uteplats som ville byta med oss.Kanske går och kikar på den idag..får se när hon svarar..

Sen blir det McDonalds..MCfeast med aioli..mummma..blir promenad upp dit..annars blir det nog lugnt..
uppdaterar sen om vi går och kikar på lägenheten

hej sålänge

2009-05-16 @ 08:01:54 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Ha ha tror nog att kusinerna kommer se ungefär lika ut i sommar med kortärmade bodys, jag har oxå varit på lindex o shoppat he he, det är så bra kläder där med.Söt han är med tandborsten. Ha det gott. Kram kram

Magda & Noel (2009-05-16 @ 09:33:50)

Det börjar ju bra med tandborstningen,

puss puss goding.

Mormor (2009-05-16 @ 11:49:07)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: