Hundvakt

Mamma och Pappa lämnade deras hund Asti hos oss i morse..De skulle åka till Göteborg..en present till pappa från min faster Mona och hennes man Bertil..De skulle bo på hotel och göra en massa kul..kul för dom att komma iväg lite..
Så nu är vi hundvakt tills imorgon kväll..Jag tänkte jag skulle ta ett fint kort på dom ihop..det gick sådär=)







Får väl nöja mig med den här..

Max är riktigt farlig nu när han har klurat ut hur gåstolen funkar..Han springer runt som bara den..vet redan hur han svänger och backar..han spanade in gipsmagen på väggen..åkte fram och tog båda händerna på den..jag tog bort honom....och han åkte tillbaka igen..lille busen,man vet vad som väntar när han lär sig att gå=)



Jag har köpt en ny mugg till honom nu som han kan hålla själv när han dricker..måste få in honom vatten nu när det är så varmt...han är inte alltför förtjust i det tyvärr..men muggen var kul





I förmiddags var vi hos Max farfar en sväng och åt supergod kycklingsallad..Toffis mormor var oxå där..
Nu ikväll blir det lugnt..Ska bada Maxen sen ska vi kika på filmen "Body of lies"

Hej svejs

2009-05-01 @ 17:41:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: