Nu är det sommar

Vilket härligt väder..verkligen sommar i luften..

Idag har vi hjälpt Max faster Erika och hennes familj att flytta in i deras nybyggda hus på Östra Lugnet.
Max var självklart med och hjälpte till



Huset är riktigt snyggt..här är en bild på deras coola stenvägg vid braskaminen



Jag vet att jag skrev att vi skulle bo kvar och spara pengar men jag kunde inte låta bli att anmäla oss till en lägenhet på Hovshaga..En 4:a i 2 plan med uteplats på 89 kvadrat..Vi fick erbjudande om att kika på den  så på måndag 17.30 ska vi kolla på den..Jag gick en runda i området idag och det ser grymt mysigt ut..Barn sprang omkring överallt och lekte..
Det var gräsmatta på både fram och baksidan..Ska bli kul att kika på den så får vi se..Här är lite bilder på området och planlösningen





Imorgon ska vi till Lessebo och fira mors dag..
Trevlig lördagskväll

2009-05-30 @ 19:48:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: