Shopping

Äntligen var det dax för löning igår..Vi hade en massa grejer som skulle inhandlas..Så vi var en runda på HM..handlade lite sommarkläder..Max mormor och morfar kom på eftermiddagen..Max följde med dom hem och jag packade ihop lite övernattningssaker och åkte lite senare..Vi var i Kosta outlet idag så vi sov över där..

Vi var och hälsade på max gammelmormor och gammelmorfar igårkväll.Det var helt underbart väder när vi var ute och gick..som en riktig sommarkväll..
Vi hade köpt nya nappflaskor till honom och även en ny vällingsort..kanske inte det smidigaste att testa båda på samma gång..det blev katastrof..fick ge honom ersättning istället..men problemet var att de inte hade nappar till den gamla nappflaskan som passade..hålet var för litet så vi fick göra nya hål..Första blev alldeles för stort men det andra gick något bättre..så efter många om och men fick han i sig sin kvällsvälling(ersättning) och somnade gott (efter att ha legat och babblat ett bra tag i sängen) Han har alltid lika rolig sovstil..
PS: mamma och pappa: idag funkade flaskan...YIPPI



Han sov riktigt gott ända tills 07.00 i morse..
Vi gick en långpromenad i skogen. Redan kl 9 var det så varmt att man nästan svettades i t-shirt..
Efter lunch åkte vi till Kosta outlet med Max mormor..Morfar låg hemma och solade(som om han behöver det)



Köpte ett par coola brillor till Maxi-boy


Shoppade en väska till mig själv..och lite fina presenter som jag inte kan avslöja här..hihi nu blev alla nyfikna va=)



En trött Max på väg hem



När jag kom hem möttes jag av denna synen i mitt fina sovrumsfönster


Christopher hade glömt stänga fönstret så det blev tvärdrag..Både den nya lampan och den nya ljusstaken hade gått i kras..jäkla skit..Jaja det är väl bara till att köpa nytt..

Hade tänkt att lägga ut en massa andra söta bilder men eftersom vårt internet är sååå segt får det vänta till en annan dag..Nu är det dax för kvällsmat..

kram kram

2009-05-26 @ 20:02:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: